عشق آسمانی
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 11 مرداد 1391برچسب:قطعات عاشقانه, توسط Ashkan & Ali |

 لطفا" خودت زحمت این " بی " را بکش


بگذارش جلوی " معرفت "

بچسبانش تنگِ نام قشنگ خودت ...

من دلم نمی آید از این کارها بکنم !




شمع روشن شد و پروانه به آتش پیوست
می*توان سوخت اگر امر بفرماید 
عشق..




انگشتانت را ...
به من قرض بده
برای شمردن لحظه های نبودنت
کم آورده ام!...




برای روزنامه ها آگهی تسلیت بفرستید...

دارم میمیرم...!!!




گــــفته باشــــم !.!.!


مـــن درد مــــــــی کــشــم ؛


تــــو امــــا …. چشم هـــــایت را ببنـــــــد !


سخت است بـدانـــــم می بینی ، و بی خیــــــــــالی … !




همیشـــه می گــفتی:

هیــــچ کــس بــــرایـــم تـــو نــمی شود

نمیـــدانـــم این تـــو کـــه بـــود؟

مــن که نبـــودمــ ؛ بــی شــک





دلـ ـم نگـرفتـ ـه از اینـکـ ـه رفتـ ــه ای ...

دلـ ـگیــ ـرم از همــه دوســت داشـتـ ـنهـایـ ـی کــه گفــتی ...

ولــ ـی نـداشـ ـتـی...!!!




هــــیـس !!

هــــیـس !!

فـقــط سکــــوت می کــــــــــنیم

در بــرابـر تمــــام حــرف هایی که دیگرانند

شـــاید گهـــگـاهی دوســـت داشـــتن را به زبـــان بیاوریــــم ..

اما دنیای من خالی تر از ان است کــه

کســـــی بخواهــد بشــــنود ..





لبخندش را تقسيم کرد...
خنده اش به من رسيد ، لبهايش به ديگري!





گاهي شايد لازم باشد

از ياد ببريم

نگاه آنهايي را که با نبودنشان بودنمان را به بازي گرفتند ... !!





سرخ ...زرد ... سبز ...

وسوسه شدم، کدام سیب را بردارم ؟!

میوه فروش پوزخندی زد و گفت :

تردید نکن؛

تمام سیب ها تو زردند ...!





اينجا زميـــــــــن است ،

زمين گـــرد است

تويي که مرا دور زدي...

فردا به خودم خواهي رسيد !

حال و روزت ديدنيست 




هر آهنگی که گوش میدهم
به هر زبانی که باشد
بغضم را میشکند ...
نمی دانم
... بغضم به چند زبان زنده دنیا مسلط است ...!!




بهانه های دنیا تو را از یادم

نخواهد برد ، من تو را

در قلبم دارم نه در دنیا !




هزار بار هم از این دنده به آن دنده شوی
فایده ندارد !
آغوشت "آغوشش" را کم دارد

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.

پیج رنک گوگل

پیج رنک سایت شما

پیج رنک